Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

donderdag, september 01, 2005

Nog maar 1 dagje werken!

Dinsdag avond zijn we gezellig op visite geweest bij pa en ma. We zijn er helemaal naartoe gewandeld! Heerlijk buiten gezeten en gekletst. Rond 10 uur heeft pa ons naar huis gebracht, anders moesten we nog een half uur lopen!
Gisteren heb ik ook weer de hele dag gewerkt. En weer warm dat het was! Ik had helemaal geen zin om eten te koken, dus hebben we 's avonds lekker brood gegeten! Ik kreeg gister nog een nieuw vest binnen en een nieuw rokje. Mijn kleding kast peult al aardig uit! Haha! Met nieuwe kleren én oude kleren. Ik had een half jaar geleden mijn kast uitgeruimd en alle kleren die ik niet meer paste in de zak gegooid, wat weg moest. Maar..... ik kan nu weer de toen te kleine broeken aan! Haha! Dus dat hebben we weer terug gegooid in de kledingkast!
Gisteravond wilde ik gaan fietsen, maar was erg moe, dus ben heel ff gaan liggen... met als gevolg, ik ben om half 7 in slaap gevallen, Peter heeft me rond 10 uur ff wakker gemaakt om mn kleren uit te doen en toen ben ik weer heerlijk verder gaan slapen. Ik werd vanmorgen weer wakker! Haha! Ik had het gewoon weer ff nodig!
Vandaag ben ik de hele dag aan het werk, ik sta alleen vandaag. Was vanmorgen even wat hectisch, maar met hulp van een andere collega, van een andere groep is het weer even goed komen! Vanmiddag gaan we een afscheidsfeestje vieren. Een client van mijn groep gaat verhuizen. Jammer voor ons, maar veel beter voor hem!
Morgen weer werken, eerst 's morgens mijn jurk passen! 's Avonds naar Twello, met Anne, Paul, Jurgen en Tirana! gesjellig!