Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

donderdag, december 21, 2006

It's christmas time.....

Kerst..... nog maar 4 daagjes en dan is het zover. Waarom vinden veel mensen kerst nou zo leuk? Ik vind het ook een erg gezellige tijd. Allemaal lichtjes buiten, kerstboom in de kamer, klein kerstboompje in de keuken, kaarsjes aan, elke dag post, allemaal leuke kerstkaartjes die we vervolgens op de deur hangen, kerstpakketten, met dit jaar allemaal nuttige en lekkere dingen erin, geen kerstpakket wat verdwijnt in de kast om het vervolgens 3 jaar later allemaal eens weg te pleuren. Een bos bloemen voor de kerstdagen van de ouders van Carola, en vandaag is er bij ons een heel mooi kerstboeket bezorgd van Dalhuisen. En vanavond kreeg ik nog een leuk klein kerststukje van Herman en Christine! Ik ben al helemaal in de kerststemming!
Morgen kerstviering op het dagcentrum, daarna zwemmen en dan.......... dan hebben we vakantie!!!!!! Hier heb ik al helemaal zin in! Zaterdag lekker nixen en de laatste boodschapjes halen voor de kerst, zondag komt Sven een dagje bij ons en 's avonds kerstavond bij mijn schoonouders. Eerste Kerstdag naar Haaksbergen om te gourmetten en Tweede Kerstdag komt papa lekker hier eten! We hebben weer een goed gevuld programma! Leukleukleuk!

Iedereen alvast fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar!!