Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

donderdag, december 28, 2006

De kerstman op bezoek

We zijn alweer even verder, de kerst is helaas al weer voorbij. Wat gaat dat toch weer snel!
Kerstavond zijn we bij Peter's ouders op visite geweest. Daar hebben we een heerlijk kerstbuffet gegeten met salades, vis, stokbrood, saté en groenvoer. Ook kregen we mooie kerstkado's van hun (of nee van de kerstman) Ik een heel lekker geurtje en douchegel van Esprit en Peter douchegel en een geurtje van David Beckham. (jaja mijn man ruikt nu net zo als de Engelse voetballer!) Voor ons samen een kaarsenset én we kregen nog centjes waar we heel wat leuks voor kunnen kopen! Ook oma was dit jaar de kerstman en van haar krijgen we ook centjes! Ook stond er nog een kerstpakket van de camping onder de boom voor ons! Hartstikke leuk pakket! Met een mooie schaal met kaarsen, deze staat nu de pronken op tafel! Een gezellige avond met veel leuke verassingen!
Eerste kerstdag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we daarna naar Haaksbergen gegaan. Daar hebben we met mijn familie gegourmet. (=altijd lekker!) Ze hadden de schuur heel gezellig gemaakt en daar hebben we de hele middag/avond vertoefd. Blij waren we dat Ingo er ook gezellig bij was, hij had eigenlijk nog een tijd in het ziekenhuis moeten liggen, aangezien hij aan het begin van de maand was opgenomen met een longembolie. Het gaat gelukkig de goede kant op met mijn lieve neef(je)! (ja ik ben toch 7 maanden ouder!) Vol van het lekker gourmetten en de ijs toe gingen we weer naar Zutphen.
Tweede kerstdag hebben we eerst maar eens het huis schoongemaakt (ja dat gaat gewoon door jammer genoeg!) Tegen 2 uur kwam papa met een mooie bos bloemen. Eerst gezellig koffie gedronken en daarna ben ik de keuken ingegaan. Eerst groentesoep gegeten met stokbrood, daarna lekkere kreiltjes, rollade, kip, witlof met ham en kaas, sperzieboontjes met spekjes... het was erg lekker (en dat zeg ik niet alleen omdat ik het zelf gemaakt heb...)
Al met al weer gezellige kerstdagen, die niet goed voor de lijn zijn geweest! Helemaal verwend met kado's, bloemen, kerstpakketen en centjes! De kerstman mag vaker op bezoek komen!!!