Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

vrijdag, januari 12, 2007

Als ik....


Als ik.....

Als ik een vogel zou zijn
Kwam ik naar de hemel toegevlogen
En riep dan zacht jouw naam
En jij zou daar staan met grote ogen

Ik zou je vertellen dat ik je mis
En dat ik nog heel veel met je wilde doen
Dat ik heel veel van je hou
En dan gaf ik je een vogel zoen

Ik zou je zeggen dat `t goed met me gaat bovendien
En vloog dan weer naar beneden
Dan was ik blij; 'k had je weer even gezien
En was ik weer heel tevreden

Maar mam... ik kan geen vogel zijn
En dat ik je niet meer zie ... is hard
Dat je er niet meer bent dat doet pijn
Maar ... je blijft voortleven in mijn hart