Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

maandag, januari 08, 2007

Buikpijn!


Het is alweer even geleden dat ik een update heb geschreven. Vrijdag ben ik de hele ochtend in het ziekenhuis geweest. Een cliente had een insult en kwam er niet meer uit dus heb ik een ambulance laten komen en zijn we naar het ziekenhuis gebracht. Gelukkig is ze er weer uit en is ze weer veilig thuis.
Vrijdagavond zijn we gezellig naar Nicole en Dennis geweest. Daar lekker boerenkool gegeten en daarna zijn Nicole en ik saampjes even naar de stad gegaan en hebben we een dvdtje uitgekozen in de videotheek. Het was een erg goeie film, met Nicolas Cage. Ik ben alleen de titel even kwijt. Een gezellige avond!
Zaterdag heb ik gewerkt tot 15 uur. De laatste paar uurtjes kreeg ik erge buikpijn. Niet fijn. Toch nog even naar de verjaardag van oma geweest en even langs papa, en toen weer snel naar huis, Peter heeft meteen een warm bad vol laten lopen en ik ben in bad gegaan. De volgende dag nog steeds buikpijn, ben niet gaan werken. Gatver wat heeft me dat zeer gedaan. Ook vandaag nog niet lekker, een raar gevoel in mijn buik, morgen ga ik weer naar mijn werk, hopelijk voel ik me dan weer beter als vandaag. Vandaag eigenlijk de hele dag geslapen. Tussendoor nog even wat kleine dingetjes in huis gedaan. Vanavond maar weer op tijd naar bed!