Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

zondag, januari 21, 2007

kuch, kuch, snotter, snotter

Woendagnacht werd ik verkouden... getverderrie... donderdag maar gewoon gaan werken, hoe langer de dag duurde hoe erger de verkoudheid én keelpijn werd... ojee... dacht ik.... nu heb ik het voor elkaar! Griep! Om half 5 heb ik me naar huis laten waaien in de mega storm, wat ging het tekeer! En ben ik in bed gaan liggen... ja nu wist ik het zeker... ik heb de griep! Zakdoekjes kwam ik te kort. Toen Peter thuis kwam heeft ie de spullen uit de achtertuin veilig gesteld, want die lagen al her en der door de tuin! (gelukkig geen schade geleden hiero! gewoon veilig binnen blijven en doen wat er gezegd word!)
's Avonds heb ik lekker in bad gelegen, maar ook dit mocht niet baten. Bah...ziek...Peter is even naar de buurtjes geweest en ook van de buuf kreeg ik wijze raad via Peter... jij moet morgen thuis blijven! Maar eigenwijs dat ik ben, ik wilde gewoon gaan werken. Maar 's ochtends was het niet over, ik voelde me zo beroerd.... dus de hele dag in bed gelegen. Die avond zouden we naar de vrienden van amstel live gaan.... mmmm..... even afwachten nog hoe het gaat. Toch besloten te gaan, ik had er zo naar uitgekeken. Dus... een aantal aspirientjes naar binnen gegooid, een hoop zakdoeken in de tas, en in de auto op naar Rotterdam! Het was super! We konden het erg goed zien. Het begon met een optreden van Bennie Jolink, die opkwam met allemaal motoren. Verder waren er optredens van; Racoon, Ilse de Lange, Postman, IOS, Frank Boeijen, Krezip, the Sheer, Dolly dots... Maar Within Tempation in combinatie met Rowen Heze was erg apart en superleuk! Ook het optreden van Guus Meeuwis was super, wat kan die man een sfeertje brengen zeg! Aan het einde gingen ze met zn allen zingen! Tegen half 12 was het af. Snel naar de auto, en we hoefden helemaal niet in de file te staan! Mazzel! Ik was ook wel blij dat we lekker naar huis gingen, de finimal was zo goed als uitgewerkt en ik voelde me weer net zo beroerd als voordat we gingen. Zaterdag dus weer eigenlijk de hele dag in bed gelegen....We hadden eigenlijk plannen om uit te gaan, maar het was toch verstandiger om gewoon thuis te blijven. Peter is overdag even Jurgen wezen helpen en daarna even bij zijn ouders op visite geweest. Ik werd nog gebeld of ik wilde komen werken die avond op de lieve vrouwestraat... eehhhh... nee ik heb de griep! 's Avonds ben ik weer lekker in een warm bad gaan liggen en toen lekker slapen. Vandaag weer heel lang in bed gelegen. Ik voel me nu eindelijk weer een stuk beter! Ben alleen nog snotje verkouden, maar dat gaat vanzelf wel weer over. Vanmiddag zijn we even naar papa geweest, koffie gedronken en langs Jurgen om zn housewarming kado te brengen, maar helaas hij was er niet! Moet ie nog maar even wachten op zn kado!
Morgen weer aan het werk. En dan ook boodschappen doen, want dat is de laatste dagen er niet van gekomen!