Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

zaterdag, maart 31, 2007

Dakkapel en vakantie!

Zo de vakantie zit er helaas al weer op! Heerlijk een paar dagen naar Center Parcs geweest. Prachtig weer, iedere dag lekker gezwommen (mn kont doet nog zeer van de wild waterbaan...), 2 daagjes naar Duitsland geweest, lekker uiteten geweest. Kortom een lekker en gezellig weekje weg! Ook de poesjes vonden het allemaal prima, en hadden hun intrek gedaan in het stapelbed! Dinsdags kwamen pa en ma, en zij zijn tot donderdag avond gebleven. Maar het ging weer veelste snel.... van mij mag het wel weer vakantie zijn!
Donderdag zijn we thuis gekomen en heeft Peter de steiger opgehaald. Samen de steiger neergezet, en vrijdagochtend zijn de mannen met het bouwen van de dakkapel begonnen. Richard kwam 's middags ook nog helpen, en ik was van de cathering. Ook vandaag zijn de mannen weer vroeg begonnen, en ook papa is komen helpen. Het is gelukkig droog, gister een paar spatjes, maar het viel mee, maar vandaag stralend weer!
De zolder is nu 2x zo groot, prachtig, tis net een balzaal! Ik neem af en toe een kijkje boven, maar vind het wel gevaarlijk als er iemand zo boven op het dak staat. Je zal maar naar beneden vallen!
Ik mocht vandaag weer werken, en morgen ook weer. Mijn vakantie zit er dus echt op, Peter hoeft dinsdag pas weer te beginnen.
De foto's van zowel de vakantie als van de verbouwing aan ons huis komen snel op de site te staan! Ik ga maar weer eens een kijkje nemen boven!

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home