Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

woensdag, maart 07, 2007

Weinig inspiratie...

Jaja, ik weet dat weer eens een logje moet gaan schrijven. Maar ik heb even weining inspiratie! En ook weinig meegemaakt. De hele week inclusief het weekend gewerkt, vandaag dan eindelijk een dagje vrij. Vanmorgen belastingaangifte gedaan. We krijgen gelukkig wat terug, kunnen we weer wat leuks mee doen! Tussen de middag bij papa thuis wat gegeten en ook Peter kwam even eten in z'n middagpauze. Daarna ben ik naar Annie geweest, een bloemetje brengen voor haar verjaardag. Net het huisje even aan kant gemaakt en nu ga ik lekker op de bank zitten. Oja, 22 maart krijgen we onze nieuwe bank! Ik ben erg benieuwd!
Zoals jullie dus hebben gelezen heb ik weinig meegemaakt! Er komt vast binnenkort wel weer een langer logje van mij! Nu ga ik lekker tv kijken, ben moe!