Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

zondag, februari 25, 2007

Week 8!

Week 8 is ook alweer voorbij! Behalve de pirikelen rondom Simbad weer een leuke week. Maandagavond zijn we bij de buurtjes op visite geweest. Dinsdag ben ik met Nicole naar de Ikea geweest in Duiven. Niet zoveel gekocht, we hebben ons redelijk in kunnen houden! Woensdag had ik mijn vrije dag, Bij papa koffie gedronken en bij Annie op visite geweest. 's avonds ging Peter sporten en ik ben lekker in bad gegaan. Donderdag thuis gebleven bij zieke Simbad en vrijdagavond kwam Jurgen op visite! Gezellig!
Zaterdag hebben we onze bank verkocht, nu zitten we op onze tuinset. Is toch wat, zolang we hier wonen zijn we al 3x verandert van interieur! Nu maar wachten op onze nieuwe bank! Na de verkoop zijn we naar Jurgen gereden om met zn 3en zijn gordijnen op te halen en langs de ikea te gaan. Altijd leuk ikea, voor de 2e keer deze week voor mij! Weer terug in Eerbeek heeft Peter gordijnrails voor Jurgen opgehangen en de gordijnen er aan gehangen. Ze zijn erg mooi!
Tegen 7 uur waren we thuis. Snel opgekleed, want om 8 uur moesten we bij het steakhouse zijn. We zijn uiteten geweest met Kwibus en Gait. Ze waren dit keer helemaal niet vlot bij het steakhouse, we moesten 50 minuten wachten voordat we aan ons tafeltje konden, kregen geen stokbrood, spareribs waren verbrand, en nadat we het hoofdgerecht ophadden moesten we heel lang wachten tot de tafel werd afgeruimd en we een toetje konden bestellen! We gingen er pas om 11 uur weg! Maar.... het was erg gezellig. Gerrit was weer vervelend ( ik ook wel.. haha) Maar ja van het lange wachten word je ook vervelend! We hebben het zoutvaatje gebruiksontklaar gemaakt, overal knoflooksaus aangesmeerd, waar de serveerster vervolgens met de handen in zit (gerrit...) Peper gestrooid (ik had alleen me zelf ermee want ik moest ervan niezen) En thuisgekomen viel er weer een pinda uit mijn jas... dat kan er maar 1 gedaan hebben.
Kwieb en Gait bedankt voor de gezellige avond! De volgende keer gaan we ergens anders eten! Haha!
Dus.... tegen kwart over 11 waren we thuis, snel een andere broek aangedaan en daar kwamen Anne Paul en Jurgen aan. We zijn naar Bill's bar geweest, Jeckyll en Hide kwamen optreden. Het was weer een leuk avondje uit, met veelste veel wijn! Maar gezellig was het wel! En vandaag.... doe ik lekker helemaal niets... misschien een kleine kater??