Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

zaterdag, januari 27, 2007

Avondje Vrienden van Amstel Live

Gisteravond was het dan weer zover! Tijd voor de vrienden van Amstel live! met Komop.
Om half 4 hebben we verzamelt bij het station in Zutphen, alleen kwam iemand iets te laat en uiteindelijk vertrokken we om 4 uur. Met 2 auto's, ik reed voorop en Froukje achter me aan. Bij Velperbroek was ze me al kwijt, dus even op elkaar gewacht bij het eerste bezinestation. Onderweg veel regen gehad, soms echt slecht zicht op de weg, niets aan. En heel wat in de file gestaan. Om half 7 waren we dan eindelijk in Rotterdam. Auto geparkeerd bij de Ahoy, en toen naar het Zuidplein gewandeld. Daar bij de mac Donalds allemaal een big mac menu gegeten en toen weer terug gewandeld naar de Ahoy. We hadden mooie plaatsen, vlakbij het podium, eerst rang. We konden het goed zien allemaal! Het was weer een spetterende avond, alle artiesten waren weer veel meer op elkaar ingespeeld. Wederom Within Temptation en Guus Meeuwis als de beste. Het blijft een vreemde combi, Within temptation met Frank Boeijen, en WT met rowen Heze.
Om half 12 liepen we de Ahoy weer uit, en om 2 uur was ik dan eindelijk thuis. Erg moe, maar wel weer een superavond gehad! (kijk op www.komop.nl, daar staan de foto's en een verslag binnenkort op!)
Vanmiddag zijn we naar de verjaardag van Hannie geweest. We zouden eerst 's avonds gaan, maar aangezien er 's avonds weining mensen kwamen, werden we gebeld of we ook 's middags konden. Dan was iedereen er, wel net zo gezellig! Daar de hele middag gezeten, met veel gebak en alcohol! Altijd erg gezellig, de feestjes daar. Ook de Duitse familie was er, dus Oncle Hans begon weer duits tegen me te praten! haha! En ik ben er al zo slecht in! Tegen 7 uur gingen we weer weg. Even wat gegeten en nu gaan we zo naar Twello, om weer gezellig naar Bill's bar te gaan! Helaas moet ik rijden.... kon gister al niet drinken en vandaag dus weer niet. Dus dat is aanzienlijk minder, had me wel verheugd op een wijntje vanavond! Nou de volgende keer dus maar weer!!!!