Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

donderdag, januari 25, 2007

Koud he!

Alweer donderdag, de week is alweer bijna voorbij. Aan het begin van de week kwam ik een oude vriend van ons tegen, Kuiper. We hebben weer even bijgekletst. We hadden elkaar zo'n tijd niet meer gesproken. We zijn weer wat op de hoogte van de ins en outs van elkaar! Erg leuk om hem weer te zien na zo'n tijd.
Ook kreeg ik leuk nieuws dat mijn oude schoolsvriendin Tessa mama is geworden van een mooie dochter; Lenthe. Wat een mooi meisje!
Woensdag ben ik samen met papa wezen klussen in het nieuwe huis van opa en oma. Ze kregen 's ochtends de sleutel van hun bejaardenhuisje, samen hebben we behang van de muren afgehaald. Thuis ook nog even de was weggewerkt, want doordat ik ziek op bed gelegen heb liep ik een beetje achter (ben maar een uur aan het wasvouwen geweest...)
Verder deze week natuurlijk weer gewoon gewerkt. Ik ben nog wel verkouden en aan het kuchen aan, maar goed voel me weer een stuk beter!
Peter is de hele week al in de buurt van Amsterdam aan het werk, en staat 's ochtends al om 5 uur op! Pfff... gelukkig kan ik me dan nog een paar keer omdraaien. Maar door het lekkere koude weer moeten we wel iets eerder opstaan, want er moet weer gekrabt worden! Dinsdag kreeg Peter niet eens de auto open, en issie via de kofferbak naar binnen gekropen! Is toch wat! Mijn auto heeft centrale deurvergrendeling met afstandbediening, dus ik heb het probleem niet dat hij niet van slot wil! Handig! Ik kon alleen de auto van de buiten én van de binnenkant krabben! Fijn!
Vandaag was Peter laat thuis, eerst helemaal vanuit Amsterdam naar Eerbeek rijden, en toen stond zijn auto bij Boks met een platte band! Dus reserve wiel eronder, prop laten schieten in de lekke band, en nu is hij weer de band aan het verwisselen bij huis. Gelukkig is dit vandaag gebeurt en niet morgen, want dan heb ik de Polo mee naar mijn werk, om om half 4 te vertrekken naar Rotterdam! Naar de Vrienden van Amstel live! Ik heb er al veel zin in, het enige wat me niet zint is dat ze sneeuw voorspellen... ojee.... als ik maar weer veilig thuis kom met de mensen!
Van het weekend hebben we weinig plannen. Zondag gaan de mannen (Nije,Gait,Jurgen, Paul en Peter) naar de zwarte markt in Beverwijk. Ik ga 's middags even naar Anne toe, en dan zullen we wel wat met z'n allen gaan eten ofzo. We zien wel!
Zaterdag eerst maar eens lekker uitslapen en bij komen van de tweede keer vrienden van amstel live!