Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

dinsdag, januari 30, 2007

Weer een gezellige weekend!!

Zaterdagavond zijn we wezen stappen bij Bill's bar, erg gezellig, alleen was ik nog moe van de avond ervoor. Er was voor de verandering weer eens een hele foute band, Reload... zeker geen aanrader! haha!
Zondag heb ik eerst lekker uitgeslapen, de mannen zijn met z'n 5en naar de Zwarte Markt in Beverwijk geweest, en de vrouwen mochten niet mee. Tegen 3 uur ben ik richting Twello gereden. Anne en ik hadden afgesproken om die zondag een mooie foto collage van de vrienden gingen maken voor Jurgen, voor in z'n nieuwe huis. Hier zijn we wel 3 uur druk meegeweest, maar het resultaat mag er dan ook wezen en Jurgen is er blij mee! We hebben het net gered voordat de mannen terug kwamen.... (ik had de deur al op de knip gedaan zodat ze er niet in konden!)

's Avonds hadden we bedacht met zijn allen wat te eten.... dit resulteerde in een telefoontje naar het Steakhouse in Voorst, en we konden gezellig met zijn allen komen om 8 uur! Daar hebben we heerlijk gegeten, en er werd (door de mannen) onbenullig gegooid met de pinda's! Ook Gait werd steeds vervelender naar mate de avond vorderde! Het was erg gezellig en zeker weer voor herhaling vatbaar! Thuisgekomen vond ik zelfs nog een doppinda in de muts van mijn jas... GERRIT!!!




We hebben een erg leuk weekend gehad.... maar helaas nu is de werkweek weer begonnen! Het resultaat van de collage vond ik zo leuk, dat ik er gisteravond ook één voor thuis heb gemaakt, van onze vrienden, en ik ga er nog één maken van de familie denk ik! Hij hangt vol trots in de wc, en nee, hij is niet precies hetzelfde als die van Jurgen! Dus... allemaal naar de wc als je bij ons bent om het meesterwerk te bewonderen!!

4 Comments:

Een reactie posten

<< Home