Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

zondag, februari 11, 2007

voorbij gevlogen!

Jeetje, het weekend is weer voorbij gevlogen! Jammer, we kunnen morgen weer aan het werk!
Donderdag had ik een korte dag, vanwege het weeralarm voor de verwachte sneeuwval, zijn alle clienten al om half 1 opgehaald. Ik ben nog even op mijn werk gebleven om mappen en verslagen bij te werken. Tegen 3 uur ben ik ook op de fiets gestapt en naar huis gefietst. Als een sneeuwpoppetje kwam ik thuis. Toch wel leuk als alles wit is! Kinderen weer op de slee, overal zie je de sneeuwpoppen uit de grond schieten! Had alleen van mij wel met de kerstdagen gemogen!
Vrijdag was alle sneeuw weer weg, dus weer een gewone werkdag. 's ochtens op de groep en 's middags in het zwembad. Na het werk even de boodschapjes gedaan voor het weekend. Thuisgekomen even achter de computer geklommen en 's avonds zijn we naar de buurtjes gegaan. Daar patatjes gegeten, even met Jesse geknuffeld en toen een filmpje gekeken, sl8n8. (slachtnacht) Ik vond het een leuke film, en dat voor een nederlandse horror! Daarna nog even tv gekeken en toen weer naar ons eigen huisje, lekker slapen.
De volgende ochtend moesten weer vroeg op. Peter is eerst nog even naar Kootje geweest, daarna zijn we in de auto gestapt, op naar Eerbeek. Daar gingen we met de hele familie opa en oma overhuizen. Dit ging mooi vlot! Iets na de middag hadden we alles over. Tegen 2 uur zijn we weer naar huis gegaan. Om 4 uur zijn we weer in de auto gestapt en naar Thomas en Aletta gegaan. Daar gezellig thee gedronken en weer bijgekletst. Om half 7 waren we weer thuis, even een soepje gemaakt en gegeten en toen weer naar Eerbeek gereden. Naar Jurgen, het huis inwijden! Het ziet er leuk uit! Hier en daar moeten nog wat meubeltjes komen, maar een erg gezellig huisje! (stiekum vind ik deze leuke als je vorige! hihi!) Van Jurgen kregen de dames nog een bos rozen en de mannen een fles apfelkorn, voor de hulp! Erg lief! De roosjes staan nu te pronken op de tafel!
Vandaag hebben we lekker niets gedaan, heerlijk bijgeslapen, in bad geweest, wasje gedaan. That's it! Ook weleens fijn zo'n dagje er tussen!
Morgen allebei dus weer an die arbeit. Peter gaat uit zijn werk even een glasplaat ophalen voor onze nieuwe salon tafel, die Peter zelf gaat maken! Ik ben erg benieuwd hoe deze eruit gaat zien!

Update; Helaas... de 4e kuur heeft wel gewerkt, maar helaas...... we gaan nu weer beginnen aan de 5e kuur....