Peter en Dagmar

Wij zijn Peter en Dagmar. Samen met onze 2 katten,onze vogeltje,wonen wij sinds 6 mei 2006 in de Achterhoek!Op vrijdag 9 september 2005 zijn wij getrouwd! Een echte droomdag......Hier kun je lezen wat wij zoal meemaken.......................................... Daisypath PicDaisypath Ticker

zondag, februari 18, 2007

Familie, familie en nog eens familie!

We zijn inmiddels alweer een weekje verder, de tijd gaat ook veelste snel. Dinsdag is Peter ziek bij z'n werk weggegaan. Hij had hoofdpijn en stront verkouden. Tot vrijdag issie slecht in orde geweest! Arme Peet, en mannen zijn ook zo zielig he, als ze ziek zijn! Ik heb gewoon de hele week gewerkt, alleen woensdag had ik een vrije dag. Omdat Peet ook thuis was, hebben we heerlijk uitgeslapen, wat gegeten samen en toen ben ik even naar Eerbeek gereden. Koffie gedronken bij papa en bij Annie. Ook 2 dvdtjes meegenomen die we woensdag en donderdag avond gekeken hebben. Silent Hill en Slither.
Vrijdag ochtend hebben we carnaval gevierd op het DC. Altijd erg gezellig en merendeel van de clienten was verkleed. 's Avonds even de dvd's weggebracht en weer een nieuwe meegnomen. See no Evil. Dus lekker op de bank gehangen en weer een dvdtje gekeken.
Zaterdag ochtend kwam Gait langs, om even het een en ander te bespreken voor de dakkapel. Volgens hem krijgen we een balzaal op zolder! Ik ben erg benieuwd en kan niet wachten tot het klaar is! Laat de gezinuitbreiding dan maar eens komen! 's Middags even thuis nog wat geprutst. Tegen 4 uur zijn we naar Eerbeek gegaan. kadootjes gekocht, dvd teruggebracht en even koffie gedronken bij Annie. Daarna mijn vader opgehaald, en op naar Scherpenzeel! We hadden verjaardag van Tante Corry, ze is 90 geworden. We gingen lekker chinezen met de hele familie. Tevens is de verjaardag van Tante Corry altijd een soort van familie reunie. We zien dan alle neven en nichten weer van mijn vader. Hartstikke leuk! Het eten was heerlijk. Om half 11 gingen we weer weg bij de chinees en zijn nog even bij tante Corry thuis geweest. Daarna papa weer naar huis gebracht en op naar Zutphen.
Vandaag heel lang uitgeslapen! Had ik echt even zin in, aangezien ik zaterdag ook al bij tijds eruit was. Vanmiddag moesten we om 15.00 uur bij de Vroolijke Frans zijn. Voor wederom een familie reunie! Maar dit keer van de Schaapman kant, mama's tantes en ooms, neven en nichten en alle aanhang en kinderen daarvan. Zo'n 40 man! Was gezellig, gelukkig was Ingo (mijn neef) er ook en hebben we weer heerlijk bijgekletst. Ook met z'n allen gegeten, stamppotbuffet. Nou als je me ergens niet blij mee maakt is dat het wel! Gatverredamme! En ik had zo'n honger! Peter vond het heerlijk! Tja, aangezien ik het niet lekker vind, krijgt hij het ook bijna nooit meer! hihi! Maar.... voor de kleine kids werd er patat gebakken en kwam er een grote schaal bij het buffet te staan! Pff.. gelukkig, toch nog wat te eten gehad, ik heb me aangesloten bij de kids en wat patatjes gegeten! Daarna nog ijs toe. Tegen 7 uur was het afgelopen. En zijn we weer naar huis gereden. Thuisgekomen lekker in bad tv gekeken. En ik ga zo lekker vroeg naar bed!
Het was weer een druk, maar gezellig weekend! We hebben weer veel familieleden gezien. Maar dit was pas een gedeelte... wat kan een mens een boel familie hebben zeg!
Oh ja, en ik ben niet naar de huishoudbeurs geweest, in tegenstelling tot veeeele anderen! Ik heb van de week niets anders gehoord als de huishoudbeurs! Maar ja, ik ben ook geen huisvrouw! Dus eigenlijk heb ik daar ook niets te zoeken!